Ogromna dawka adrenaliny i eXtremalne emocje! Wszystko za sprawą marki Fa Men, która zabierze aż 8 osób na niepowtarzalny Fa Men Xtreme Camp. Czytaj więcej »
Ogromna dawka adrenaliny i eXtremalne emocje! Wszystko za sprawą marki Fa Men, która zabierze aż 8 osób na niepowtarzalny Fa Men Xtreme Camp. Czytaj więcej »
1 sierpnia wystartowała nowa kampania jogurtów owocowych MILKO. Kampanią objęte są największe miasta Polski. Na bilbordach i citylightach pojawiły się plakaty zachęcające do czerpania przyjemności płynącej z picia jogurtów Milko. Czytaj więcej »
Unilever Food Solutions wspólnie z Ideal Group wprowadzają na polski rynek gęste zupy vendingowe wraz z maszyną do ich serwowania. Czytaj więcej »
2 sierpnia w południe wystartował w Warszawie największy w Polsce system rowerów miejskich Veturilo. Jego działalność oficjalnie zainaugurowała Prezydent Warszawy, Hanna Gronkiewicz-Waltz. Pierwszym sponsorem miejskich rowerów został TARCZYN! Ta niekonwencjonalna forma promocji znanej marki z portfolio Agros-Nova nie tylko zwraca uwagę, ale również dobrze pasuje do charakteru marki. Czytaj więcej »
Od 1 sierpnia 2012 r. każdy mieszkaniec Warszawy, Gdańska oraz Krakowa może rozszerzyć swoją rzeczywistość dzięki wykorzystaniu efektownej technologii na siatkach wielkoformatowych, citylightach lub frontlightach reklamy marki Desperados Red. Tego typu reklama z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywistości połączonej z interakcją z użytkownikiem została zaprezentowana w Polsce po... Czytaj więcej »
E rozdaje 1 milion złotych w nowej loterii „Twój szczęśliwy proszek”! Ogólnopolska promocja rozpoczęła się 1 sierpnia 2012 r. i będzie trwała 3 miesiące. Aby wygrać należy kupić promocyjne opakowanie proszku E i sprawdzić, czy jest w nim nagroda. Proszki biorące udział w loterii wyróżniają się nową szatą graficzną – złote elementy podkreślają wyjątkowość... Czytaj więcej »
Wakacyjne FRUGO postanowiło zadbać o fanów, którzy tego lata bawić się będą na gorących muzycznych imprezach i to zarówno dużych festiwalach, jak i mniejszych koncertach. W swoim własnym niepowtarzalnym i totalnie odjechanym stylu będzie ich ostrzegać przed skutkami ubocznymi przebywania w pobliżu najgorętszych koncertowych aren. Czytaj więcej »
Organizowana przez markę Leibniz promocja konsumencka to wyjątkowa szansa na wygranie rodzinnej wyprawy do Meksyku. Szczęśliwi zwycięzcy staną przed niebywałą okazją poznania tego pięknego i egzotycznego zakątka naszej planety, a wszystko to dzięki pysznym maślanym herbatnikom Leibniz. Czytaj więcej »
Pod hasłem „Rusz 4 litery” marka 4MOVE rozpoczyna sponsoring cyklu imprez biegowych w całej Polsce. Czytaj więcej »
K2 w ramach stałej współpracy z Coca-Cola Poland Services przygotowała dla marki Cappy graficzny fanpage „Owoce śmiechu“ (www.facebook.com/owocesmiechu), który prezentuje nowe podejście do przedstawiania treści. Autorzy zrezygnowali ze standardowych postów, ich miejsce zajęły komiksowe wpisy. Czytaj więcej »
Tego lata CROPP i FRUGO postanowiły połączyć siły. Pierwszym, wakacyjnym owocem współpracy obu marek jest CROPP & FRUGO SUMMER MISSION, czyli letnia akcja nad polskim morzem, w której dużą rolę odegrają słońce, głośna muzyka, tatuaże, owocowa bitwa i nieskończone pokłady wakacyjnej energii. Czytaj więcej »
Jutrzenka Colian rozpoczęła promocję konsumencką marki Familijne, pod hasłem Świat Familijnych wakacji. Do wygrania atrakcyjne nagrody dla całej rodziny. Akcja o zasięgu ogólnopolskim potrwa do 30 września 2012 roku. Czytaj więcej »
Jeśli kryjesz w sobie żyłkę eksperymentatora, jeśli marzysz o tym, by na sklepowej półce znaleźć smak, który stworzony byłby specjalnie dla Twojego podniebienia – zajrzyj koniecznie na nową stronę Ogrodów Natury. Znajdziesz tam specjalny kreator smaków i wyczarujesz własny, niepowtarzalny sok! Czytaj więcej »
Wspólne grillowane w gronie rodziny i przyjaciół jest nieodłącznym elementem wakacyjnych spotkań na świeżym powietrzu. Grillowane kiełbaski, szaszłyki czy pieczone warzywa to potrawy wyjątkowo proste w przygotowaniu, a mimo to możesz nimi zaskoczyć nawet najbardziej wymagających smakoszy - tajemnica tkwi w odpowiednio dobranych produktach i ich umiejętnym przyprawieniu. Dzięki... Czytaj więcej »
Już dziś można się bawić i kolekcjonować razem z dzieckiem magnesy na lodówkę przedstawiające Jedyneczkę uprawiającą różne dyscypliny olimpijskie. Kolejny magnes w kolekcji to doskonała okazja do sportowych zabaw i rozmowy z dzieckiem na temat olimpiady. Czytaj więcej »
Fanów najlepszej muzyki na pewno ucieszy fakt, że już w następnym tygodniu Białystok po raz kolejny zamieni się w soulową stolicę Polski. W dniach 20 i 21 lipca br. odbędzie się trzecia edycja festiwalu Pozytywne Wibracje, który co roku przyciąga największe gwiazdy oraz tysiące miłośników wyjątkowych brzmień. Już teraz Pepsi daje szansę na wygranie kilkudziesięciu... Czytaj więcej »
Ambasadorka marki Palette – Anna Dereszowska wybrała już swój ulubiony odcień kremu koloryzującego Palette. Teraz zachęca inne konsumentki do poszukiwań ulubionych odcieni spośród produktów tej marki. A Palette gwarantuje satysfakcję albo zwrot pieniędzy! Czytaj więcej »
W połowie lipca rusza kampania reklamowa marki Monte, której oficjalnym ambasadorem został zawodnik Reprezentacji Polski w Siatkówce - Bartosz Kurek. Bartek wraz ze swoim młod-szym bratem Kubą wspólnie wystąpili w spocie reklamowym Zott Monte, którego idea prze-wodnia brzmi: „Możesz być, kimkolwiek chcesz”. Czytaj więcej »
Promocja Tymbarku „Ustrzel nagrody” pobiła dotychczasowe rekordy. Konsumenci zgłosili milion kodów. Czytaj więcej »
Program promocji polskiej wołowiny QMP złożony w Agencji Rynku Rolnego w ubiegłym roku przez Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego uzyskał akceptację Komisji Europejskiej, która przyznała 1,6 mln euro na 3-letnią kampanię informacyjną. Czytaj więcej »
W lipcu rusza letnia kampania Cukru Królewskiego, poświęcona promocji cukru drobnego w kartonie z zakrętką, który idealnie sprawdza się w plenerze. Czytaj więcej »
Pasztety DROP z linii Omega – 3, dzięki zawartości składników, w postaci nienasyconych kwasów tłuszczowych, zyskały wyróżnienie Fundacja Rozwoju Kardiochirurgii im. Zbigniewa Religi. Czytaj więcej »
Obecna od marca 2012 roku na polskim rynku marka eGoo podpisała kontrakt reklamowy ze znaną modelką i fotomodelką – Natalią Siwiec. W najbliższym czasie Siwiec weźmie udział w sesji fotograficznej do kolejnej kampanii marki. eGoo ma pełne prawa do wykorzystania wizerunku modelki. Kwota kontraktu jest tajna. Czytaj więcej »
Z początkiem lipca rozpoczyna się druga edycja Viziriady, w trakcie której młodzieżowe zespoły sportowe z całej Polski staną do walki o profesjonalne stroje sportowe i sprzęt sportowy dla swojej drużyny. W rywalizacji, małych zawodników najmocniej będą wspierać ich mamy, nie tylko na boisku, ale również poza nim, mierząc się z trudnymi zabrudzeniami, które są... Czytaj więcej »
W lipcu rusza akcja promocyjna OLE! i Knorr. W rolach głównych warzywne przekąski OLE! i sosy sałatkowe Knorr. Czytaj więcej »
Na każdym finale wojewódzkim Turnieju „Z podwórka na stadion o Puchar Tymbarku”, jego wszyscy uczestnicy podpisywali narodową flagę jednej z 16 reprezentacji Euro 2012 wraz z życzeniami powodzenia dla całej drużyny. Najlepsze drużyny dziewcząt i chłopców z danego finału wojewódzkiego, otrzymały możliwość spotkania i przekazania osobiście tej wyjątkowej flagi gwiazdom... Czytaj więcej »
Kto lepiej potrafi przekonać o czymś mamy jeśli nie pomysłowe dzieciaki? Zwłaszcza, kiedy te ostatnie porządnie przygotowały się do tematu i robią z niego reportaż. Czytaj więcej »
Marka Kikkoman, znany producent w pełni naturalnych sosów sojowych, rozpoczął ogólnopolską akcję degustacyjną. Już od początku czerwca klienci sklepów spożywczych w całej Polsce mogą skosztować polskiej kuchni z dodatkiem orientu i otrzymać upominki na dobry start wprowadzania zmian w ich własnym menu. Przy okazji degustacji dostaną oni specjalną książeczkę z przepisami,... Czytaj więcej »
1 czerwca ruszyła kampania TAK DZIAŁA BLACK! z udziałem celebryty najwyższego formatu – Mike’a Tysona. Kampania będzie miała kilka odsłon, wzajemnie się uzupełniających. Celem jest pokazanie działania napoju energetycznego BLACK, któremu nie oprze się nikt – nawet sam Tyson. Czytaj więcej »
FRUGO jako niekwestionowany lider kategorii napojów sprzedawanych w szklanych butelkach* chce dzielić się swoją radością ze współtwórcami tego sukcesu, swoimi partnerami handlowymi. Zaprasza ich więc do zabawy w niepowtarzalnym stylu FRUGO! Czytaj więcej »
Rozmowa z Robertem Sasem, Dyrektorem Zarządzającym Mondelēz...
Marka E.Wedel udowadnia, że mimo trudnego otoczenia...
Marcin Jakubczak, National Sales Manager, Mattoni 1873...
Rozmowa z Kamilem Gębskim, Dyrektorem Marketingu Spirits w...
Aleksandra Bilska-Domańska, Brand Manager w firmie Unilever...
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
FoodWell (Delecta) i Mieszko (Zozole) łączą siły...
Na najbliższe miesiące planowane są kolejne otwarcia....
Internauci zdecydują, kto zagra przed legendami futbolu...
Wiosna i lato to doskonały czas, by zostawić smartfony w...
Ser topiony w plastrach 130 g o smaku BURGERA! SERTOP...
To bezalkoholowa odsłona najpopularniejszego piwa miodowego w...
Klasyczny camembert od Valbon to kwintesencja smaku i stylu...
To odpowiedź na rosnące oczekiwania konsumentów, dotyczące...
To najnowsza propozycja firmy Zott, która łączy pełny smak...
Grand Caramel Popcorn to tegoroczna supernowość w linii...
Pieczenie na medal...
Smak grilla zaczyna się od mięsa...
W social media i sprzedaż produktów w dyskontach Dino...
Globalna kampania „Dwa to więcej niż jeden” („Two is...
Rozpoczynają wiosenną promocję, której celem jest...